Gastvrijheidprogramma

Succesvolle organisaties behandelen hun klanten en hun medewerkers met aandacht. Ze weten net dat beetje meer te bieden waardoor hun klanten blijven terugkomen. Hun medewerkers zijn enthousiast en werken goed samen. Ze kennen hun klant en weten in te spelen op de verschillende wensen en behoeften die er leven.

Bij gastvrijheid draait alles om bejegening, om hoffelijkheid. Voelt uw klant zich gehoord en gezien? Het gaat om het gevoel dat je weet over te brengen. Dit lukt het beste als het gastvrij handelen oprecht is, van binnen uit komt.

Vanuit de gedachte “goed voorbeeld, doet goed volgen” is het gastvrijheidprogramma opgezet. Zo, dat het in alle opzichten voor de deelnemers een gastvrije belevenis is. Het uitgangspunt is “van elkaar, voor elkaar, door elkaar”. Het doel is dat de deelnemers ervaringen uitwisselen en van elkaar leren. Dit bereiken we onder andere door de deelnemers van af het begin actief te betrekken bij de samenstelling en de uitvoering van het programma. Daarnaast maken we zoveel mogelijk gebruik van de binnen de organisatie beschikbare mensen, middelen en ruimte.

Omdat het programma wordt samengesteld door uw eigen medewerkers is ieder programma uniek. Elementen kunnen zijn:

Bent u geïnteresseerd in ons gastvrijheidprogramma? En bent u benieuwd naar de ervaringen van andere organisaties? Neem dan contact met ons op.